werkvakantieoekraine.reismee.nl

We zijn onderweg!

Ha meelezers, Vanmorgen zijn we om 6.30 uur vertrokken vanaf de kerk. We gingen goed op weg. Net de Duitse grens over werden we door de polizei van de weg gehaald. We moesten gelijk onze paspoorten en autopapieren afgeven. Toen vroeg de man waar we van waren en waar we naartoe gingen. 'Van de kerk, op werkvakantie naar Oekraine..' Toen liep hij naar zijn collega=; ' Oh, kirche.' We kregen onze paspoorten en papieren weer terug, en hij wenste ons 'ein gute fahrt.' Inmiddels zijn we op onze 4e stop, we zitten bij de Mc Donalds in Katowice, Polen. Onze buiken zijn gevuld, we gaan zo weer verder. We hebben nu 1200 kilometer gehad. Het gaat heel voorspoedig dus! Tussen 00:00 en 02:00 hopen we bij de grens Polen-Oekraine aan te komen. De grootste uitdaging van deze reis: de grens over komen. We zullen zien. Iedereen bedankt voor het meeleven vandaag, dat wordt gewaardeerd in de bussen! Tot horens! 19 enthousiaste reizigers!

Bas en Jannie Mijnster

Jongens en meiden. Voordat je de grens over gaat moet je de auto's en de besturing daarvan aan de Here God geven. Laat Hem besturen waken...
Vraag maar aan Ruud hoe we dat deden. Eerst met z'n alles heel sterk bidden om Gods bescherming voor de grenspassage. Dan zal Hij het van jullie overnemen.
Wij bidden met jullie mee.
Succes!

Robert

Lekker bezig jullie!!! #Helden

Bas Hofman

Fijn dat het zo gaat!
We bidden voor jullie.
We hebben tenslotte een machtige God.
Geef de chauffeurs af en toe een por en een aai over hun bol. Blijven ze wakker van.
Ik vind het super knap van ze!

Familie Visser

Leuk om jullie reis zo en ook via twitter mee te 'beleven'. We denken aan jullie en wensen jullie Gods bescherming.

Matthanja

Jongens en meiden,
We zijn super trots op jullie en wilde dat we met jullie mee waren. Maar wij gaan morgen en hebben er super veel zin in. We denken en bidden voor jullie!
Liefsxxmatthanja en de andere vliegers

Jan en Roelie de Raad

Wat heerlijk om mee te genieten met jullie!
We wensen jullie nog een goede reis onder Gods onmisbare zegen!

Allemaal de hartelijke groetjes

Arie Kraaijeveld

Ik keek net waar julli reden...nog ongeveer 180 km dan is de grens daar. Dankbaar dat jullie zo'n voorspoedige reis hebben. GOD zij met jullie tot ons wederzien!

Bas Hofman

ps 121:4
Zie, de Bewaarder van Israël
zal niet sluimeren of slapen.

PoulJan en Corrie (Commissie Fondsenwerving)

Fantastischhbom jullie in #Oekraine te zien rijden! Dankbaar dat de grenspassage zo voorspoedig is verlopen! Wij gaan nu de 'vliegers' uitzwaaien en wensen jullie allen (nog) een voorspoedige reis!

Ineke de jong

Super dat het zo voospoedig gaat! Goede reis verder gewenst en we volgen jullie! We bidden voor jullie en ook voor de vliegers!

Ineke de Jong

Zie op twitter dat jullie er zijn. Super dat het voorspoedig is gegaan! Goede tijd met elkaar! En... Ben en Henk, super dat jullie er bij waren op deze reis!! bedankt!