werkvakantieoekraine.reismee.nl

Tijd om naar huis te gaan.

En toen was het tijd om naar huis te gaan.

Inmiddels is alles opgeruimd en schoongemaakt. We hebben ons werk afgerond, de tassen zijn ingepakt. Zometeen hebben we een bbq met de bewoners en het personeel. Daarna is het toch echt tijd om afscheid te nemen en aan de terugweg te beginnen.

De vlieggroep vertrek vrijdagmorgen vroeg en hopen vrijdag eind van de middag aan te komen.

De busgroep vertrek om 14.30 uur vanmiddag en hopen vrijdag avond laat aan te komen.

We willen jullie bedanken voor het meelezen en meeleven. De enthousiaste berichten hebben ons hier goed gedaan.

Meer foto's volgen als we weer in NL zijn.

Hendrik-Jan en Hilma van Heteren

Jammer dat het al weer voorbij is voor jullie. Maar wel heel fijn dat alles zo goed mocht verlopen en dat jullie veel werk konden doen. Daar zijn we blij en dankbaar voor. We wensen jullie een hele goede terugreis toe. We zien uit naar jullie!

Opa en Oma de Winter

We wensen jullie een goede en veilige thuisreis.en tot ziens in Sliedrecht

Jan en Roelie

Fijn dat jullie zo.n heerlijke tijd gehad hebben in oekraine..we hopen en bidden voor een veilige terugreis

Wij zien ook erg naar jullie uit!

Marja de Raad

Dat is snel voorbij, m'n complimenten voor alles wat jullie hebben gedaan. Een hele goede en voorspoedige reis naar huis toegewenst.
Tot ziens!

Arie Kraaijeveld

we zien uit naar jullie verhalen en "beelden" . Hopen op een even voorspoedige reis als de heenweg. Ik zeg het maar weer (ik vind het een mooi lied en zeker als het door de Ukrainse vrienden wordt gezongen) : God zij met u tot ons wederzien..

J.M. van de Vreede

Goede reis !!!

Paulina

Hallo allemaal,
Zo dat is snel voorbij! Kwens jullie een voorspoedige en fijne/gezellige thuisreis! Tot ziens!
Groetjes

Martin Pijl

Behouden thuisreis en de zegen van onze hemelse Vader toegewenst.

Leonie

Wat is het snel gegaan zeg! Het was erg leuk om jullie reisverhalen te lezen. Ik zie uit naar de verhalen en de foto’s natuurlijk. Een goede reis toegewenst.