werkvakantieoekraine.reismee.nl

We zijn er bijna..

.. maar nog niet helemaal.

Bijna aan het projectgeld én bijna in Oekraïne. We hebben nog €1200,- , 12 nachtjes en 2000 kilometer voor de boeg.

We zijn dus nog hard bezig met:

- het binnenhalen van de laatste euro's.
- nog een heleboel organisatorische klusjes.
- vakantie vieren, om uitgerust op weg te kunnen.
- bedenken wat allemaal niet in onze bagage past.
- tenten en luchtbedden verzamelen.
- en nog wel meer van dat soort dingen.

Twaalf nachtjes en nog zoveel te doen, dat betekent dat we de komende dagen waarschijnlijkniet meer van ons laten horen.Daarom voor een ieder die ons uit wil komen zwaaien: maandag 6 augustus 06.00 uur achter de Beth-El kerk. Welkom!

Tijdens de werkvakantie hopen we tijd vrij te maken om jullie op te hoogte te houden van onze belevenissen. Vergeet dus niet om hier terug te komen.

Iedereen die ons gesteund heeft, op wat voor wijze dan ook: BEDANKT!!

Namens 16 ontzettend enthousiaste en gemotiveerde mede-reizigers,

Laura

PoulJan van den Bos

Fantastisch! Wat een inzet hebben jullie nu al getoond! Wij zijn echt WAANZINNIG trots op jullie! Wij wensen jullie een Goede werkvakantie toe met veel plezier. Verder Gods onmisbare zegen toegewenst in de lucht en/of op de weg en we zullen jullie in het gebed gedenken; "De Heer zal u steeds gadeslaan, opdat Hij in gevaar, Uw ziel voor ramp bewaar!"

Fijne vakantie!

PoulJan en Corrie

Ps: in September gaan wij jullie werk keuren dus DOE JE BEST :)

Arie kraaijeveld

Ik sluit me bij Pouljan en Corrie aan. Heel veel succes en ook (werk)plezier. Ik sluit af met het bij onze oekraïnse vrienden ook bekende lied: God zij met jullie tot ons wederzien.

Jan Soet

Heel veel succes in Oekraïne! En vooral Gods zegen toegewenst bij het werk en in de contacten met onze Oekraïense naaste.

Het wordt druk daar. Jullie in begin augustus. Werkbezoek bestuur eind augustus. Vervolgens in september weer een groep uit CF en in oktober een groep van het Wartburg...

Groeten,

Jan Soet

Laura Heijstek

Ha Jan,

Bedankt!
Enne, boffen wij even dat we de eerste zijn!