werkvakantieoekraine.reismee.nl

Nog 40 dagen..

Het gaat goed.
Ja, het gaat heel goed!

Inmiddels zitten we op ruim €9000,-!! Dat betekent dat we over de helft zijn, en nog maar €7000,- moeten. Natuurlijk is dat een hele hoop geld, maar we zijn goed op weg!

De gezamelijke acties zijn bijna voorbij. A.s. zaterdag (30 juni) gaan we nog auto's wassen, wc-papier, bolussen en snoeprollen verkopen. U vindt ons bij 'De Hoeksteen', achter de Eben-Haëzer in Sliedrecht. Wilt u ook uw auto laten wassen, wc-papier of bolussen bestellen? Neem dan contact op met Ruud: ruudhofman95@gmail.com

Verder zijn er wat persoonlijke acties.

* Peter en Matthanja hebben 1500 bolussen verkocht in het Ikazia ziekenhuis, waar Peter werkt.

* Patrick is aan het ramen zemen. Wilt u ook uw ramen (buiten-boven) voor de zomer nog eens schoon hebben? patrickheijstek@hotmail.com

* Robin cleant auto's op een professionele manier! Heeft uw auto een beurtje nodig? Prijzen tussen de €60,- en €140,- Mail naar robinheijstek@gmail.com

* Aline bakt overheerlijke appeltaarten. Inmiddels heeft ze er heel veel gemaakt en haar projectgeld ook al lang bij elkaar. Wilt u toch een appeltaart? Misschien wil ze er voor u nog wel een bakken. alinevp_93@hotmail.com

* Erik-Jan maakt van steigerhout meubels! In overleg zijn veel dingen mogelijk. En speciaal voor de werkvakantie: 70% van de normale prijs. Voor bestellingen: erik-janoudenes@hotmail.com

Verder gaan de voorbereidingen achter de schermen natuurlijk ook door. Het programma is al een heel eind af en ziet er al goed uit!

Ook hebben we besloten dat het grootste gedeelte van de groep met busjes op werkvakantie gaat, i.p.v. met het vliegtuig. De prijzen van vliegtickets zijn erg duur op het moment, met gehuurde busjes ( 2 keer 9-persoons) gaan is veel goedkoper. Dit betekent dat de busjesgroep een dag eerder vertrekt en een dag later thuiskomt. De reistijd wordt geschat op 30 uur, en met het vliegtuig is dit toch een stukje korter. Gelukkig hebben alle busjegangers er veel zin in, het zal een gezellige boel worden.

Nog 40 dagen..

Petra Oudenes

Goed bezig mensen!
Ik ga erover denken mijn auto te cleanen bij Robert:-)