werkvakantieoekraine.reismee.nl

Acties - Acties - Acties

Het is een poosje stil geweest op de weblog, maar dat houdt niet in dat er niets gebeurd.

Op 13 april was het benefietconcert in Werkendam. Een mooie en gezellige avond waar we positief op terugkijken.

Zaterdag 14 april, inderdaad, de volgende morgen vroeg was er actiedag van de Commissie Fondsenwerving voor 'Het Anker'. Als werkvakantiegroep stonden we daar met onze spullen om te verkopen en waren we druk met auto's wassen.

Op 30 april stonden we in Sliedrecht op de vrijmarkt wederom met snoep en ook oude rommel om geld op te halen voor onze werkvakantie.

Afgelopen zaterdag kregen we les in Russische taal. Margreet was bij de vergadering en heeft ons wat Russisch geleerd.

Na de lessen Russisch hebben we ons over de financiën gebogen. Geld inzamelen is in deze tijd toch moelijker dan gedacht. Met onze acties tot nu toe hebben we bijna €6000,- opgehaald. Hier zijn we al erg blij mee, maar we hebben nog veel meer nodig. Inmiddels zijn er plannen voor nieuwe acties in de maak.

Wilt u ons helpen om aan ons projectgeld te komen en daardoor meer mogelijkheden hebben wat werk betreft tijdens onze werkvakantie? U kunt uw gift overmaken naar: ING 92.775.92 t.n.v. Stichting Vrienden van Zjitomir te Capelle aan den IJssel o.v.v. Projectnummer 8312. WIlt u een van de deelnemers persoonlijk sponsoren, vermeld u dan zijn/haar naam achter het projectnummer.

Alvast bedankt!

Ruud Hofman
Laura de Raad
Laura Heijstek

Aline

Ruud is de beste ramenzemer ooit!