werkvakantieoekraine.reismee.nl

De eerste werkdagen

Woensdag 08-08: eerste werkdag
Rond 7:00 uur zaten we hier heerlijk van het Oekraïense brood te genieten en aansluitend de Bijbelstudie. Om 08:29 uur kregen we instructies van Margreet en rond 09:31 uur vertrokken we richting ‘Het Anker'. Door het harde werk kwamen we er veel te laat achter dat het schuurpapier op was. Jammer genoeg waren Margreet en Laura beiden niet aanwezig zodat we even niet verder konden met onze werkzaamheden.

Na heel wat zwoegen en zweten waren we best toe aan een warme maaltijd. Na een heerlijk bord Nederlandse macaroni stond ons een verrassing te wachten. We werden meegenomen door Jan en Margreet en we kwamen aan op een privévliegveld net buiten de stad. We gingen vliegen met deltavliegers! Iedereen mocht een rondje mee vliegen. Het was ontzettend gaaf! Na deze vermoeiende dag sliepen we allemaal heerlijk.

Donderdag 09-08: Tweede werkdag
Vandaag was weer een lange werkdag. We zorgden ervoor dat we om 9 uur bij het Anker aanwezig waren om weer hard aan de slag te gaan. We zijn bezig met het hekwerk ,dat aardig verrot is, de waterput, de deuren van de schuur en allerlei andere klusjes. Tussen de middag was er soep voor ons klaargemaakt. Heerlijke groentesoep. (Wat heel wat teweeg bracht omdat er spruiten inzaten :) Na nog een middag werken gaat een lekker bord Kipkerrie er best in! Vanavond zijn we even de stad in geweest. De sfeer is ontzettend goed en we kunnen ons hier heel nuttig maken!

Arie kraaijeveld

Mooi, dus je kon je werk ook van bovenaf bekijken. Genoeg te doen begrijp ik. Er klinkt op allerlei vlak genieten door!
Succes verder en hou ons op de hoogte !

Jolanda Bot

Fijn dat jullie al zo lekker aan de slag zijn gegaan! Ga zo door!!

Kees van Eekelen

Complimenten voor julli inzet!! Goede tijd daar.

Opa en Oma de Winter

Fijn dat jullie het goed naar je zin hebben,en we hopen dat jullie nog heel veel mogen doen.groetjes ps we kijken via de site wel mee hoor.

cisca van Pommeren

Jullie hebben hard gewerkt volgens mij. Fijn om weer wat te horen, want gister heel wat keren voor niets op jullie site gekeken. Leuk om zoveel mooie foto's te zien.

Jaap en Anja de Winter

Fijn die verhalen steeds!
En de foto's natuurlijk....
Veel succes verder en ga zo door!

Roelie en Jan

Helemaal leuk wat jullie doen en meemaken!
Heerlijk dat er nu zoveel foto.s op staan

Nelly Oudenes

Wat een ijver, zeg! Dat is echt bikkelen. Helpen die mannen van ons ook nog een beetje mee?
Leuk, die foto's.

ineke de Jong

ha mensen, Ziet er goed uit daar bij jullie. Succes verder!!!Erg leuk dat er nu foto' s zijn waar we van genieten.

Leonie Lepoeter

Wat leuk dat jullie deze blog bijhouden! Super om te lezen wat jullie allemaal meemaken! Nog heel veel succes en plezier! Ik houd de site in de gaten;-)

Groetjes, Leonie

Joke den Hartog

Gezegende dag morgen met elkaar. Rust lekker uit, dan kunnen jullie er maandag weer tegenaan!

Groeten van deKerkbuurt.