werkvakantieoekraine.reismee.nl

En jawel...

En jawel, na het eten bij de Mac moesten we natuurlijk wel weer door. Gelukkig was het nog maar een paar kleine uurtjes rijden naar de grens. Net voordat we bij de grens waren zijn we nog maar wel even gestopt om alle waardevolle spullen een beetje op te bergen, en een gebed te doen voor een voorspoedige overgang. Het was dan nog wel een klein beetje kielekiele omdat ome Henk zijn paspoort eigenlijk bijna verlopen is. Wilco Dammers en William hebben hun portable-dvd speler maar even in hun tas gestoken en zo stonden we om 02:00 uur voor de eerste Poolse controle-post om Polen te verlaten en Oekraïne in te trekken.

Na eerdere tegenvallers van de fam. Heijstek die vorige keer meer als 12uur voor de grens stonden en toen terug moesten, waren wij met 2 uurtjes de laatste Oekraïense post gepasseerd en reden wij Oekraïne in. Na een ergernis van Laura de Raad die naar het toilet moest, maar er bij die stop geen toilet voor de dames was gingen we toch maar richting Zhytomyr. We probeerden allemaal te slapen, maar ja, niet iedereen kon even lekker slapen als degenen die gewoon languit op de grond of op de bank lagen. Maar na wat afwisseling van slapers en chaufeurs kwamen we rond 12 uur (Oekraïnse tijd) in Zhytomyr aan.

Daar kwamen we Jan tegen die ons naar huize Van Beest gebracht heeft. Daar stond ook Margreet ons op te wachten. Na elkaar begroet te hebben zijn we richting ‘Het Baken' gereden. Daar stond een heerlijke warme maaltijd, bestaande uit gebraden kippenpoten en aardappelpuree met frisse komkommer en tomaat klaar. Nadat iedereen een plekje in huis gevonden had, zijn we ook al even wezen kijken bij ‘Het Anker'. Verder hebben we rustig aan gedaan, en hebben we alvast een beetje bijgeslapen en gedouched.

Tot de volgende keer!

Namens de hele groep,
Patrick en Wilco de Jong

Jolanda Bot

Veel succes daar!!

Leen Cisca van Pommeren

Dag allemaal
Fijn dat jullie er zijn, en we wensen jullie een goede nachtrust.We hopen dat jullie met elkaar een fijne vakantie hebben. Hartelijke groeten van alle gezinsleden en Gods zegen toegewenst

Paulina

Ha reizigers!
Fijn dat jullie goed aangekomen zijn! Slaap lekker allemaal! Ben benieuwd naar de volgende verhalen!
Veel succes met 't werk! Adieu!
Hartelijke groet, Paulina

Arie kraaijeveld

Fijn dat jullie er zijn. Het was leuk om jullie te volgen via lattitude. Slaap lekker en de temperaturen worden wat nederlanser dus dan is het prettiger om (werk)vakantie te vieren. Doe iedereen de groeten
Uit Hollan
We zien uit naar jullie volgende levensteken. Succes!

Wim & Aletta Ruis

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Goede tijd met elkaar gewenst ;-)
Hart.groeten voor iedereen...

Nelly Oudenes

Goed te horen en te lezen, dat jullie veilig zijn aangekomen. Doe Jan en Margreet de hartelijke groeten. Hopen dat de temp het ook een beetje laag blijft. Dat zou wel zo prettig zijn. God's Zegen voor jullie.
Groetjes en kus,

Cees en Marja de Raad

We wensen jullie veel succes bij alle werkzaamheden, bovenal Gods zegen en een hartelijke groet aan Jan en Margreet.

chris en doortje hansum

we zien uit naar jullie verhalen.....
veel werklust toegewenst

Jaap en Anja de Winter

Fijn om te horen.
Inmiddels de eerste werkdag al gehad!?
Veel succes en werkse verder, hoor.
Hartelijke groeten aan iedereen!