werkvakantieoekraine.reismee.nl

En toen was er... regen!

Zondagavond werd er veel van ons verwacht in de dienst. We kunnen er veel over vertellen, maar u kunt het ook gewoon zelf bekijken.

Vandaag hebben we veel regen op ons dak gekregen. Het was even zoeken naar werk, maar we hebben ons toch nuttig kunnen maken. Ook met foto's uitzoeken, jullie kunnen voorlopig vooruit met bekijken. Verder zijn een aantal dames begonnen met de grote schoonmaak van de keuken, zijn de laatste geschuurde planken geverft. We lopen overigens ook in elkaars kleding, omdat de meeste niet gerekend hebben op slecht weer..

Wat ik vergeten was te vertellen: vrijdagmiddag zijn een aantal van de groep met de soepbus naar de stad geweest. De dak- en thuislozen kwamen daar soep eten en wij hadden nog drinken en koekjes gekocht en uitgedeelt. Veel wilden op de foto, een aantal staan online.

Da swiedanja!

Arie Kraaijeveld

Wat een bedrijvigheid! Op facebook heeft jullie zang al vele fans en reacties opgeleverd. Heel mooi !

Nelly Oudenes

Heerlijk ....we hebben weer genoten van al dat moois...foto's en een nieuw verhaal. Bedankt en iedereen de groetjes.

Ruben de Bruijn

Ziet er mooi uit! Is een indrukwekkend land, zoals ik zelf ook eerder al heb ervaren. Verder nog een goede reis. Ik heb alleen nog één vervelend vraagje voor ruud: Mijn baas vroeg zich af of jullie er nog erg in hebben dat de rekening voor het toiletpapier betaald moet worden. Fijne reis nog!

opa en oma de bruin

een goede reis allemaal en een behouden thuiskomst

Jaap en Anja de Winter

Wat is het snel gegaan!
Vandaag al weer richting Nederland.
Veel sterkte onderweg en goede reis!

Janneke de Ruijter

Wat een leuke actie foto's. Een goede reis en wel thuis.

Nellie van Eekelen

Allemaal een goede reis toegewenst en behouden thuiskomst.